Saturday, September 12, 2009

SI AUNTY LALALA


name diberi makcik lalala. hahaha.. tak lah.. tak ke pelik name cmtue.. hahaha.. name die adilah izzati bt md.sham.. (wei dila,,aku ingat babe name ko) .. hahaha.. die nie suke ckap.. klu jupe aku msti cam teruja semacam je.. die mmbe aku pling aku syang.. dari darjah 3 ktorg kawan.. n die pling rapat dgn aku ! die nie masuk air sket.. mmg gedik gler kot.. aku ingat agy dulu time 1st time pakai baju kemeja pngawas.. kte macam robot je sbb takut tudung terkeluar kan?? hahha.. ko puteri aku.. avinsh senang ah.. tak paki tudung.. slalu bahan kite.. hahaha..aku ade gambar kte 4 orang dlam purse aku agy aeh.. rindu kat korg ! sagt..hahhaa.. nie,,die ingat aku kaple dgn muslim.. haha.. pastu dah excited bler jupe mus kat hospital mase tngok syed.. hahaha..sengal gler minah nie.. hahha.. tapi pangai die yg masuk air tue yg buat aku suka kawan ngun die.. hahha.. wei dila dah f5 kot.. dah 8 tahun aeh kte kawan.. wah ! sayang ko lah babe !! muahx3 !

No comments:

Post a Comment