Thursday, February 25, 2010

im sorry !

sorry wei sebab dah lame tak update blog.. lately sgt bz,,dgn my mom yg asek guna komputer so mcam tada space nak updating my blog..btw,,2010 ni dah 2 bulan kan ?? so agak macam2 lah jadi pada aku.
aku ada bf baru.. kama. dia baik,pnyayang n sgt suka nak gado ngun aku.. hahaha.. tapi memang sgt seronok lah.. aku suke ! die agak ego,,tapi cepat mngalah aeh. prangai yg sgt cumel buat aku syg sgt kat die.. ermm.. tah lah.. bile dinie dapat tahu aku ada bf baru,,die mule nak ngamuk.. dinie.. were fren ryte ?? knp nak mara.. dah lame kot kite kawan.. syg lah nak gado3 ! pliz..

kdg2 aku ter pk gak,,knp dinie nak tacing ?? act,,aku tak brape nak tahu prangai die.. mungkin womanizer,,mungkin player.. sape tahu.. tah !! yg penting aku dah minta maaf kan..
harap dia mmg sgaja je nak tacing !
janji aku bahagia kan ?? huhu..
okey.. itu saje ! bye

No comments:

Post a Comment