Saturday, September 12, 2009

AZDINIE B ZULKIFLI


ini azdinie zulkifli kan.. dia nie sengal ubi sikit ! tak3 ! banyak ! hahaha.. kitorg dah mmbe agak lame arr jugak..
die arr yg agak rapat ngun aku.. haha.. tahan kot dgn pangai aku.. mase mule3 dulu,,kawan dah 2 tahun tapi tak penah jupe.. sbb kenal dalam ms kan ?? hahaha.. tapi after 2 years,,ktorg jupe kat mid ! hahaha.. malu !! die baek.. takde duet pun blanje agy aku..cumel sgt ! bg aku die simple.. tak cover pun..tapi agak pemalu arr... erm.. aku ade bg die gelang ! tapi aku tak tahu skunk die pkai ke tak.. aku tngok pic die dlm ms.. die pkai agy gelang tue.. tapi now aku rase die dah bukak kot.. sbb ktorg dah gado.. tah arr.. aku tak tahu nape.. salah aku kot.. kuang ajar sket ngun die.. tapi kan kite mmg camtu dinie.. hahha.. btw,,aku tetap syg ko gemuk !!

No comments:

Post a Comment