Saturday, September 12, 2009

SI EYPUL


eypul ?? tah mcam mane bole timbul dalm idup aku pun aku tak ingat! sory yeh ! hahaha.. aku kawan ngun die baru taun nie kot ! die nie agak kegilaan la.. amek spm gak.. kos cam kelas amanah ! hhaha.. dia kate ekonomi die teruk.. senang je kot eko.. tapi susah jugak lah.. hhahaha.. (sbb tak tahu markah agy) hahha.. bi die je oke.. konon bajet org putih lah.. hahaha.. ngox ! die nie skola kat SMKBB kan ? tak ingat sgt lah.. hahaha.. ktorg tak penah jupe.. sbb takut kecoh satu KL kan.. hahaha.. die nie sbnar nye pandai cume malsa je. hahhaa... yee ?? die tersenarai dalam kawan aku lah kan.. sbb tue timbul muke die kat blog aku.. hahaha.. die yg botak tue oo.. ee.. kacak je botak.. dah arr gangster bajet castello je.. hahhaha.. eypul,,thank jd kawan saya !

No comments:

Post a Comment