Saturday, September 12, 2009

the SUSUK



haha.. ni community lah.. ermm.. diberi name SUSUK sbb die macam susuk kot ! hahha.. padahal aku tak tahu.. hahahha.. president die kawan aku,,so die yg invited aku join susuk nie.. hahaha aku malu lah nak cite !! hahaha.. bajet gedik giler ! hahaha.. die ditubuh kan tak lame tak baru lah.. slalu gak buat gath ! ktorg kadang3 bergabung dgn LACOSA.. hahaha.. ktorg photoshoot same3 arr.. ermm.. act,,susuk tak bape ramai sgt.. tapi klu digbung kan gempax babe.. hahha.. erna slalu bahan aku pasal susuk kot.. sbb die penah di invite tapi tak aktif langsung kot.. n then president die pun buat pembaharuan n delete spe yg tak aktif.. erna cakap tah pape arr.. hahaha.. pastu nak bahan3 aku plug aeh.. ee... btw,,joint lah susuk.. ade benefit nye ! dapat ramai kawan.. pada yg takde kawan.. sape yg sunyi ke kan,,joint lah.. jupe ramai bf ensem.. hahha.. sape yg tak dapat kasih syg.. jgn lupe.. kawan3 susuk masih ade.. hahhaa.. mari3 joint keyh !! ramai3 gegar kan the SUSUK community.. hahahaha

No comments:

Post a Comment