Saturday, September 12, 2009

wah ! dunia akhirat aku sayang


nie lah family aku !! hahhaa.. haruk betul kan ?? aku ade 5 beradik.. aku sorng je pompuan.. anak pompuan sorg.. manje arr ngun abg2 aku,umy n abah ! hahahaha... akusyang arr kat family aku nikan.. hahha.. klu sornag masuk bilik abah umy kan.. mesti ramai2 berkumpul pastu cita arr masalh masing3! hahha.. dah abez tue abah ajak ar g makan.. hahaha.. best kan ?? errmmm... along dah umo 23 dah ! tggu nak kawen je.. gf dah ade dah.. kak mera..erna n wana pggil die the rock.. ade kot sket muke tue.. hahhaa..si angh 21.. die garang sket ! n bajet cam muke jesse mccartney oo.. ade arr sket...wana n erna yg pggil die camtue.. yng alang plug org pggil letto.. sbb rambut die cam letto.. pastu bajet3 nyanyi lagu letto oo.. hahaha.. yang amir plug.. tah can sape tah.. tggu besar sket baru nampak kot muke die,,, hahahha.. pape pun.. ONE HAPPY FAMILY AT HOME !! hahaha

No comments:

Post a Comment