Thursday, September 10, 2009

kisah SAYA



diberi nama nur shahidah bt basarudin aeh.. umo 17 tahun.. wahh!! hahaha.. sekolah kat SMK bts.. tinggal di kg malaysia raya.. errmm... suke cakap cakap cakap n gelak gelak gelak.. biase arr idop single kan ??!! hahahha.. kaple ?? oh ! no ! its not the right time oke ! (wei 7 s wei ) hahaha.. kat skula aku selekeh ! hahaha.. tapi itu aku keyh ! cikgu jeya pggil aku kat skula shida sexy ! ape yg sexy? haa! yang HINI ! (wana pun dah pandai) hahahaha... aku mmg gler S ! sbb tue name cantik je S..
hahaha.. (perasan) ! aku SPM wokkkk !! hahaha.. mati aku.. dah arr trial k.O.. tapi oke lah sket kot !! hobi ? tak tahu arr.. mcam3 aku suke.. shida kan serbe boleh !! hahaha.. errmmm.. cita3 pun banyak.. skunk nie tak tahu nak jadi ape agy.. huhu.. tggu abez spm dulu.. wei ! pggil aku eyda je oo..

No comments:

Post a Comment